Davis Forum Forum Index

Davis Forum

Davis Forum

PortalPortal  blogBlog  AlbumAlbum  UsergroupsUsergroups  MemberlistMemberlist  GBGuestbook  User PanelUser Panel  RegisterRegister 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  SearchSearch  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  StatisticsStatistics  LinksLinks  Log inLog in 
 CalendarCalendar  DownloadsDownloads  Comments to your karmaComments to your karma  ToplistToplist  Recent topicsRecent topics  Voting forumVoting forum

voetband die doet denken aan vroeg
Users browsing this topic:0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests
Registered Users: None

Post new topic   Reply to topic    Davis Forum Forum Index -> Forum di prova
View previous topicEmail to a Friend.Users who have viewed this topicSave this topic as a txt filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic
Author Message
caicai2017

Appassionato
Appassionato

Iscritti

caicai2017 is offline 

italy
PostPosted: 06 Nov 2019 07:43:10    Post subject:  voetband die doet denken aan vroeg
Description:
Reply with quote

Joyride is het resultaat
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
van intensieve, iteratieve proeven. Honderdvijftig materialen werden getest alvorens te landen op een TPE (een copolymeer van plastic en rubber) voor de kralen.
Engineering van de Pods hielp ook het probleem op te lossen waarbij de kralen te veel rond de voet migreerden en ongemakkelijk werden. Met Pods konden Nike-ontwerpers een zonale tuning maken voor elke respectieve iteratie van Nike Joyride.
*** Kralen zijn verspreid in de pods om overeen te komen met de zonale afstemming die overeenkomt met de prestatiebehoeften van specifieke punten in uw pas. (Als er bijvoorbeeld in totaal 8000 kralen in een hardloopschoen zitten, zou
ongeveer 50 procent van de kralen de hiel raken, terwijl 5 procent demping bij de teen biedt. Nike Joyride komt eerst uit in de Nike Joyride Run Flyknit. Ontworpen voor iedereen hardlopers, de zachte
demping en soepele overgang helpen de impact te verminderen - belangrijk, of je nu een doorgewinterde marathonloper bent die een shake-outrun doet of een beginneling bent die je ware pas wil vinden. De Nike
Joyride Run Flyknit is beschikbaar voor Nike-leden 25 juli. A wereldwijde release volgt op 15 augustus.
Toekomstige silhouetten met Nike Joyride, specifiek afgestemd op hun unieke doeleinden, zijn onder meer de Nike Joyride NSW, Nike Joyride NSW Setter (die debuteerde tijdens Matthew Williams 'SS20 ALYX-show op Paris Fashion Week), de exclusieve Nike Joyride NSW Optik voor dames en de Nike Joyride Kids Nova, speciaal ontworpen voor
de behoeften van jonge atleten. Het was bijna tien jaar geleden toen Mike Trout in een kamer op het hoofdkantoor van Nike zat en vragen stelde van Nike-ontwikkelaars over het maken van zijn eerste
kenmerkende schoenplaat. De ervaring was veel om op te nemen voor forel, en hij benaderde het met de eerbiedige nederigheid waar de superster bekend om staat - hoe het een eer was om een ??kenmerkende schoen
te hebben in de eerste plaats, hoe hij geen grenzen wilde overschrijden in zijn feedback. Maar er was meer aan de gereserveerde aanpak van de bescheiden superster dan verlegenheid, het opzetten van een belangrijke motivatie voor zijn nieuwste schoen, de Nike Force Zoom Trout 6.
"Ik hield mijn feedback voor die eerste vergaderingen, maar het was meer omdat ik niet wist dat Nike de kleinste wijzigingen kon aanbrengen op basis van wat ik wilde", zegt Trout. "Als er een naad op de schoenplaat was die ik niet leuk vond, kon ik deze veranderen, of als er een functie uit een eerdere schoenplaat was die ik wilde binnenbrengen, zou ik
het kunnen doen. Terugkijkend had ik meer moeten zijn vocal vanaf de eerste dag. "De schoenplaat heeft twee updates van de Nike Force Zoom Trout 5 die als kind uit een aantal van Trout's favoriete silhouetten
trekken. Een is een middenvoetband die doet denken aan vroege Nike Baseball Huarache-schoenplaten. De andere is een uitgesproken neuskap getrokken uit de Nike Air Max Diamond Elite. (Het is de tweede keer dat de functie op een forelklem verschijnt - de Nike Force Zoom Trout 4 had een soortgelijke neus die werd gecombineerd met een computationeel ontworpen plaat.) Forel vroeg persoonlijk om zowel de riem als de neus die in de Trout 6 moeten worden toegevoegd. Kinderen hebben een unieke relatie met hun uitrusting, "zegt Trout." Uiteraard denk je aan jonge kinderen die deze schoenplaat gaan dragen en ze er goed uit laten zien,
en nog belangrijker, zorg ervoor dat ze zich goed voelen. Met Nike kan ik veranderen wat ik wil, en daarmee kan ik een schoenplaat maken die jonge spelers hopelijk graag dragen. "
Back to top
View user's profile Send private message
Adv

PostPosted: 06 Nov 2019 07:43:10    Post subject: Adv

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Davis Forum Forum Index -> Forum di prova All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

Davis Forum topic RSS feed